ZeTaX Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Skrivet 21 Januari 2010 Tjena råkade trycka på nån knapp, så nu när jag startar internet explorer så ser man inte startmenyn och den andra längst upp. Kan nån snälla säga hur man fixar det? Tack för svar! :lol: Citera
ZeTaX Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) F11?Tack! ^_^ Redigerat 22 Januari 2010 av havrekakan98 Citera
Gäst DarkLight Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Skrivet 21 Januari 2010 Tjena råkade trycka på nån knapp, så nu när jag startar internet explorer så ser man inte startmenyn och den andra längst upp. Kan nån snälla säga hur man fixar det? Tack för svar! :lol: Skicka in en skärmdump så förstår vi vad du menar. Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) EDIT Redigerat 21 Januari 2010 av Cakeguy Citera
MysticGohan Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Skrivet 21 Januari 2010 Tjena råkade trycka på nån knapp, så nu när jag startar internet explorer så ser man inte startmenyn och den andra längst upp. Kan nån snälla säga hur man fixar det? Tack för svar! :lol: Skicka in en skärmdump så förstår vi vad du menar. Tryck F11 så ser du vad han menar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.