Easton Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplatDet är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Skrev han att det var felkopplat? Nepp. Det laggar inte när jag lanar hos kompisar, bara inte nån laddar hem nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Det är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Skrev han att det var felkopplat? Nepp. Det laggar inte när jag lanar hos kompisar, bara inte nån laddar hem nånting. QUOTE(Keelogger @ 26/01-2010 10:05:55) Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Han skrev inte felkopplat? NEHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Det är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Skrev han att det var felkopplat? Nepp. Det laggar inte när jag lanar hos kompisar, bara inte nån laddar hem nånting. QUOTE(Keelogger @ 26/01-2010 10:05:55) Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Han skrev inte felkopplat? NEHE! Han skrev att det bara kunde sega ner om det var felkopplat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Det är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Skrev han att det var felkopplat? Nepp. Det laggar inte när jag lanar hos kompisar, bara inte nån laddar hem nånting. QUOTE(Keelogger @ 26/01-2010 10:05:55) Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Han skrev inte felkopplat? NEHE! Han skrev att det bara kunde sega ner om det var felkopplat? :huh: Men vafan... Du sa att han inte skrev felkopplat... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Det är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Skrev han att det var felkopplat? Nepp. Det laggar inte när jag lanar hos kompisar, bara inte nån laddar hem nånting. QUOTE(Keelogger @ 26/01-2010 10:05:55) Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Han skrev inte felkopplat? NEHE! Han skrev att det bara kunde sega ner om det var felkopplat? :huh: Men vafan... Du sa att han inte skrev felkopplat... lol Han skrev aldrig att det var felkopplat, han skrev om det var felkopplat. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Det blir bråk så fort Metalkungen skriver något, haha :lol: Det är väl klart det blir segare om man pratar i telefonen medans man är inne på internet, det är fakta, bara att för vissa märks det mindre än för andra. Och det där med felkoppling som ni ska bråka så jävla mycket om så kan jag säga såhär, det kan faktiskt vara felkopplat även om internet fungerar, got it? och nu OnT, ja det går att lana med 1 ps3 och 2 sexbox360, kan nog lagga lite smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.