Dekleuw Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Hejhej, Kan jag installera cod modern warfare 2 2gånger? asså att jag redan har installerat det första gången med Register kod och sen men sen om jag vill ta bort det och installera om igen blir det så att Koden redan har andvänds elr ? Hjälp tack !! snabba svar tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Skulle gissa på nej Varför skulle det bli så? Förutsatt att du inte tänkt köra på båda samtidigt då... Redigerat 23 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Körs det inte genom steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dekleuw Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 jo det körs genom steam, nu försökte jag installera om med Mw2 cd key så står det att det redan är används :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Din CD-key är fast på steam kontot, oroa dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.