Satisfaction Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Använder Winamp(Nyaste antar jag) för att lyssna på musik, men jag vill använda VLC för att kolla på video. Även om jag ändrar standardprogram för att visa video från Winamp till VLC så ändras det tillbaka hela tiden. Något som inte står rätt till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Vilken version av windows har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Windows 7 HP 64 bit Redigerat 23 Januari 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 bug kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Japp, verkligen ett bra svar. Man tackar. Redigerat 23 Januari 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Kan vara så att när du har installerat winamp så har du kryssat i att alltid använda winamp till att visa videos. Avinstallera och kolla efter något sånt alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.