Wo3e Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Vet någon om hur man skapar ett forum? allstå från grunden och ingen grattis script som phpbb eller SMF.. Jag tänkte hjälpa med en kompis med hans sida och jag lova honom med det.. Jag kan grunden till php och vet hur de funkar så allt jag behöver är en guide till de :) www.dagensaktivitet.com Redigerat 24 Januari 2010 av Wo3e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Vet någon om hur man skapar ett forum? allstå från grunden och ingen grattis script som phpbb eller SMF.. Jag tänkte hjälpa med en kompis med hans sida och jag lova honom med det.. Jag kan grunden till php och vet hur de funkar så allt jag behöver är en guide till de :) www.dagensaktivitet.com * Gratis Om du inte kan så är det ju ganska korkat att lova någon att göra det? :huh: Men om du behöver guider så kolla youtube eller googla helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Bad move, Wo3e... bad move! Det krävs extremt mycket kunskap att kunna göra ett eget forum. Så börjar du nu så har du nog fixat ett eget forum om ca 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Vad har sidan du länkade med ditt inlägg att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Vad har sidan du länkade med ditt inlägg att göra? Det är antagligen den sidan han vill göra ett forum till. Dvs. Kompisens hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Vbulletin, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lusen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Att göra ett forum är verkligen ej enkelt. Det kan ta ett par år att bygga upp en riktig sida. Jag har även själv försökt med det, men det gick tyvärr ej så bra. ( :lol: ) Men annars så finns ju Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.