Gäst Adam10 Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Ja, vem tror ni vinner hela EM och vem tycker ni är den bästa spelaren? Själv tror jag Kroatien vinner och den bästa spelaren är Ivano Balic!! Diskutera gott folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Jag tycker samma som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Tror att Kroatien kniper vinsten i finalen mot Frankrike eller Danmark. Bästa spelaren är någon av Slawomir Szmal, Ivano Balic, Luc Abalo eller Lars Christiansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Tror att Kroatien kniper vinsten i finalen mot Frankrike eller Danmark. Bästa spelaren är någon av Slawomir Szmal, Ivano Balic, Luc Abalo eller Lars Christiansen. Karabatic är ju bra meen Ivano är bätrre YEAH! kroatien spelade lika med Island Proud to be croat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Kan inte ett skvatt om handboll men jag håller på Tjeckien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Du kan ju inte jubla över att dem spelade oavgjort mot Island. :wacko: Det var riktigt dåligt spelat. ^^ Balic är fortfarande en av dem bäst ja, men han är också 31 (tror jag) och Karabatic är inte över 30 och kan fortfarande utvecklas mer. Balic har ju även ryggproblem och röker som en borstbindare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Tror att Kroatien kniper vinsten i finalen mot Frankrike eller Danmark. Bästa spelaren är någon av Slawomir Szmal, Ivano Balic, Luc Abalo eller Lars Christiansen. Karabatic är ju bra meen Ivano är bätrre YEAH! kroatien spelade lika med Island Proud to be croat. Wut? Är du också från Kroatien? Visserligen är jag från Bosnien också lol onT: Jag tror Kroatien med XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Sverige Spelade Skit Kasst <_< Till och med mitt arsle spelar bättre än dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Hur faen lyckas du med det? lol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Kroatien ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Du kan ju inte jubla över att dem spelade oavgjort mot Island. :wacko: Det var riktigt dåligt spelat. ^^ Balic är fortfarande en av dem bäst ja, men han är också 31 (tror jag) och Karabatic är inte över 30 och kan fortfarande utvecklas mer. Balic har ju även ryggproblem och röker som en borstbindare.. Men om du hade sett matche så hade du förstått mig. Island ledde matchen med 5 mål hela matchen. Balic kan också utvecklas och han är fullt frisk detta mästerskapet. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jag såg matchen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.