Blattenn Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Hej jag undrar om någon vet några bra låtar med bas för min bergsprängare. jag her 3 st men vill ha mer Redigerat 25 Januari 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Fel forum, flyttas. Ett tips är att skriva vad för slags musik du brukar lyssna på så får du bättre svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5ybMprYaaDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 What is love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Haha, ja du Blatten. Du kanske skulle börja söka lite mera på ordet "Hardstyle" på youtube t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.