drill Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) gissning kan nån säga till mig hur pass många rpm det är på en sådan fläkt som är i denna data ska byta :) och menar inte att jag ska byta data, fläkten ska jag byta Redigerat 26 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 gissning kan nån säga till mig hur pass många rpm det är på en sådan fläkt som är i denna data ska byta :) och menar inte att jag ska byta data, fläkten ska jag byta Modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Hur långt är ett rep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 lille gosse du kan ha en fläckt med så många rom som möjligt bara den passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Bror ju på vad för/vilken fläkt du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Du kan ha vilken jävla storlek du vill. Troligtvis måste du då modifiera chassit lite (skära ut ett hål i chassit). Tror inte du ska syssla med sånt här. Jag utgår från att du är väldigt oerfaren. Lämna in den till service nånstans. Eller så går du en pc-kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 ^om han har en htpc då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Han vill veta om hur många rpm fläkten är på, när nämndes storlek? Det i alla fall inte att bara gissa sig till hur snabb fläkten är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Han vill veta om hur många rpm fläkten är på, när nämndes storlek? Det i alla fall inte att bara gissa sig till hur snabb fläkten är. vi vill veta vilken modell fläkten är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.