I kramfors är det ett riktigt snö kaos..
Storm Imorgon!
↗ till inläggetSnöar på i Kristianstad :P
Men inte fan är det storm :P
Inte så farligt i göteborg, media överdriver som vanligt.
Jo men nu har det varit lugnt tills idag. :o Snöade så man nästan inte ens såg nått. :(
Stack precis ut näsan ur huset och det enda jag såg va lite snöflingor som långsamt dalade ner. :')
Bor i mitten av skåne. Det är verkligen snökaos. :o'
Var längesedan det snöade så här mycket, flera decimeter på en dag. Massor med inställda tåg och bussar i lund/malmö regionen och det var väldigt jobbigt att gå utomhus med all snön och vinden. Men det är nog bara vi skåningar som inte riktigt är rustade för sånt? :)
↗ till inläggetJag skulle inte bli förvånad om en Göteborgare eller Stockholmare sa så.Bor i mitten av skåne. Det är verkligen snökaos. :o'
Var längesedan det snöade så här mycket, flera decimeter på en dag. Massor med inställda tåg och bussar i lund/malmö regionen och det var väldigt jobbigt att gå utomhus med all snön och vinden. Men det är nog bara vi skåningar som inte riktigt är rustade för sånt? :)
Ingen storm, bara härlig frisk luft och lite extra mycket snö, tyckte det var mysigt jag. :)
Jag bor i Södermanland.
Här i Malmö är det en halv meter snö!!
Jag skulle till ett köpcentrum så gick jag på ett ställe och tio minuter senare så skulle jag hem så gick jag på samma ställe så var mina fotspår borta :o
SMHI = fail, som vanligt med andra ord :)
hihih, asjobbigt att gå hem från skolan :(
min kompis kommer hem från las vegas imorgon, vilken otur han har, snacka om värmeväxlingar
Märkte inget av någon storm hade magsjuka hela dagen :).
det kom kanske 2-3 decimeter snö här, inget farligt jämfört med en helg i december förra året då det kom 1 meter, varav 6 dm på en dag.
Vilken storm alltså!
Blåst stora drivor här att man inte kunde se 5meter framför sig sig
NOT!!
det var ju ingen storm alls här
blåste lite hådare bara
åh fy vad det blåste och snöade idag runt 16.00.
↗ till inläggetdet snöade ganska mycket idag ocksååh fy vad det blåste och snöade idag runt 16.00.
Fy f¨n vilket oväder och dum som jag var skulle jag ut och köra skoter :P
jag fastnade en gång och min kompis 2.
snöar som i helvete här i Strand (Vännäs)
Frös kullorna av mig idag -.-'
Snöade som fasen hela dagen, + att jag blev nerslängd för "slänten" :(
Äsch jag såg ingen storm.
Storm? Vanligt vinterväder.