Gäst Taeckie Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Jag har ju problem med skoldatorn, fortfarande. Om jag skulle försöka formatera om den, hur stor är chansen att jag skulle krascha den om ja inte ens kan ändra klockan på datorn? Jag har bara den här natten på mig, behöver verkligen hjälp, VERKLIGEN. Imorgon flyttar jag och kommer inte ha stor tillgång till dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Va fan sysslar du med? Istället för att stå som en kissnödig unge mitt på ljusa dagen så kan du ju ta och berätta vad det är för dator. Exakt vad du vill göra samt vilket operativ system du kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Det spelar ingen roll för hon har inte så mkt hum om hur man ändrar i systemet. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Vad är ditt problem förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Kan du verkligen formatera om hårddisken utan att vara adminstratör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 ^ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Ge oss lite info här, varför ska du omformatera etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Hon ville ha hjälp för fyra dagar den, nu är det lite sent... Här är mer info. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=fi...amp;pid=1655024 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.