5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 PS3 använder sig utav handkontroll medans CS tagentbord. Du sa "kontrollern". Alltså hankontrollerna är lika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 när sa jag att cs finns till ps3? berätta för mig när sa jag det. läs noga jag sa att mags kontroller aså känslan eller effekter är likadana som i cs fattar du nu? Varför skrev du inte känslan och effekterna från början då? Det är en helt annan sak än kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 ska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 ska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs. Såklart betan hade buggar. Men i riktiga spelet så funkar allt mycket bra.. Sen så måste man spela mer än 1 timme, efter det så är man inne i spelet och vill inte sluta spela :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) ska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs. Såklart betan hade buggar. Men i riktiga spelet så funkar allt mycket bra.. Sen så måste man spela mer än 1 timme, efter det så är man inne i spelet och vill inte sluta spela :P ok nu har jag varit och köpt mag och jag ångrar inte att jag gjorde det :D.den är riktig bra och skojig. Redigerat 6 Februari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 ska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs. Såklart betan hade buggar. Men i riktiga spelet så funkar allt mycket bra.. Sen så måste man spela mer än 1 timme, efter det så är man inne i spelet och vill inte sluta spela :P ok nu har jag varit och köpt mag och jag ångrar inte att jag gjorde det :D.den är riktig bra och skojig. ja eller hur :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.