Hayna Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Titeln säger allt Min ping är för hög hur förminskar man den? Citera
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Fixa en snabbare lina. Eller kör på servrar som inte är så långt bort. Citera
Hayna Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Fixa en snabbare lina. Eller kör på servrar som inte är så långt bort. Men det har funkat på den servern förut men nu är min ping för hög :( Citera
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Fixa en snabbare lina. Eller kör på servrar som inte är så långt bort. Men det har funkat på den servern förut men nu är min ping för hög :( Det är väl fler personer anslutna på servern? För att lösa problemet ska du ha en snabbare uppkoppling. Citera
najzzz Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Har precis samma problem som dig, sämst om man har hittat en bra server och sen avslutas de och kommer upp en ruta med "your ping it´s too high" eller nått sånt :( Citera
a09z Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Skrivet 29 Januari 2010 samma sak med mig grabben vet hur det skens jävligt jobbigt Xd :yucky: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.