Hayna Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 Titeln säger allt Aktivitetshanteraren och cmd har inaktiverats av adminstratören och jag är den och jag kan inte gå in där! Har inte gjort något kan någon hjälpa mig tack i förväg Citera
majskolv Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Skrivet 27 Januari 2010 det är 90% chans att det är ett virus så formatera om den Citera
Gäst DarkLight Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Skrivet 28 Januari 2010 det är 90% chans att det är ett virus så formatera om den Vad snackar du om? Det är inget virus. Hayna: Testa köra som administratör, om du inte är det redan. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Skrivet 28 Januari 2010 Kan ju faktiskt vara ett virus som blockerar vissa rättigheter, men tvivlar hårt på det. Kör du som admin? Citera
MysticGohan Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Skrivet 28 Januari 2010 Låter lite som att TS vill ha hjälp med att hacka en dator där han inte är admin... Testa att starta i felsäkert läge? Citera
Hayna Skrivet 29 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2010 jag är Admin och kan inte ändå :( Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Skrivet 29 Januari 2010 jag är Admin och kan inte ändå :( Testat med google? Ja, men testa som Ovanstående sa Felsäkert läge om du inte redan testat.. Annars får du väll Formatera om Skiten Citera
Hayna Skrivet 31 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2010 jag är Admin och kan inte ändå :( Testat med google? Ja, men testa som Ovanstående sa Felsäkert läge om du inte redan testat.. Annars får du väll Formatera om Skiten Om du undrar så är jag bara 10 år så jag vet inte hur man formatera elr så får jag väl blåsa skiten Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.