dastan Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? Håll inte på med sånt här. jävla skit Jag vet, jag har skjälv gjort det!!! Det är bara att lägga av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? För att bli en trojan måste du ha fötts I Troja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? För att bli en trojan måste du ha fötts I Troja. Pwwwwned :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 31 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Pwwwwned :D vad menas med det ??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Obvious troll is obvious. Min mamma vet vad pwned är. Redigerat 31 Januari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nu hänger jag inte riktigt med.. Syftar du på en trojansk häst, ett virus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Han vet inte vad han syftar på för han är typ p7... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJoker Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Asså palla förstöra för andra! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? För att bli en trojan måste du ha fötts I Troja. Pwwwwned :D det ända jag vill säga är att ni är korkade efterblivna idioter ;) . ;) och jag vet vist vad jag syftar på. ;) nej jag vill ha trojan för att jag vill styra någon anans data och kuna skika en key logger om någon vet vad det är . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Vet du vad du syftar på? Kan du berätta åt oss? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 kan ni hjälpa mig med att skafa trojan. jag menar inte att få trojan i datan. jag menar att jag ska vara trojan. nån som kan hjälpa mig ? För att bli en trojan måste du ha fötts I Troja. Pwwwwned :D det ända jag vill säga är att ni är korkade efterblivna idioter ;) . ;) och jag vet vist vad jag syftar på. ;) nej jag vill ha trojan för att jag vill styra någon anans data och kuna skika en key logger om någon vet vad det är . Vad ska du med det till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg