gabrielhällqvist Skrivet 18 April 2004 Rapport Skrivet 18 April 2004 på näst sista eller sista uppdraget när man ska köra homer och farfar med nåt där bak och det är så j*vla svårt! :angry: det kommer poliser som förstör, bilen går sönder,den dära saken man har bakom sig sprängs och då måste man hämta en ny och på väg tillbaka och ta saken kommer polisen. :angry: kan ni ge mig nåt tips eller nåt fusk (om det finns) så att man slipper det dära uppdraget Citera
Gäst Golden Star Skrivet 19 April 2004 Rapport Skrivet 19 April 2004 det du kallar"det där bak" är kärnavfall från kärnkraft värket och mitt tips är att köra så snabbt och felfritt som möjligt!jag vet det är svårt men tills sit ska du nog klara det!för mig tog det ganska lång tid!http://mysmilies.ipbfree.com/s/otn/other/11doh.gif Citera
Schassen Skrivet 19 April 2004 Rapport Skrivet 19 April 2004 jag ska nog köpa spelet. ;) bra ide.jag tror också att jag ska köpa spelet men jag skulle gärna vilja veta om d går att köra d på en 1,6 dator med 512 i ram och geforce 3? Citera
nikee Skrivet 19 April 2004 Rapport Skrivet 19 April 2004 bra ide. jag tror också att jag ska köpa spelet men jag skulle gärna vilja veta om d går att köra d på en 1,6 dator med 512 i ram och geforce 3? det fungerar Citera
Rallypacker Skrivet 19 April 2004 Rapport Skrivet 19 April 2004 jag tror att jag ska köpa det till xbox... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.