Gäst DarkLight Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Telenor är riktigt dåliga. De strular hela tiden. Skaffa bredbandsbolaget. Du vet om att Telenor äger BBB va? ^^ Det tror jag inte. Telenor's uppkoppling är den sämsta jag har varit med om detsamma gäller Com-hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Jag har haft samma problem och jag har ett antal lösningar du kan prova. men först behövs information. Vilken router kör du med? Vilken dongel kör du med? Vilket operativsystem? Hur långt ifrån är du från routern? Vad är din dongel placerad? Botten mellan eller högt? Ålder på datorn. Vilka tider strular det? Version på firmware på router? Och om routern har det, vilken hårdvaru version körs? (kolla på botten av routern)? Svara på dessa i ordningen som jag angav dom. Kommer ange lösningarna senare. EDIT: Ska ta mig en god öl nu. Skål. Redigerat 30 Januari 2010 av Desu2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.