Hoppa till innehåll

Pokemon League Pearl Hjälp?


Ewelai

Rekommendera inlägg

Jag ska precis börja Pokemon league, men undrar lite vilka levels man bör ha och så?

 

Mitt Team är:

 

Infernape

Luxray

Gyarados

Palkia

Abomasnow

Bronzong

 

 

Är det bra eller borde jag byta ut någon mot någon annan? Vilken isåfall?

 

Och vilka attacker borde jag ha till dom?

 

Vore glad om jag kunde få lite Tips x)

 

Tack på förhand.

Redigerat av Ewelai
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör på det :D Jag levlade upp mina till 60 innan ligan, testade med 50 men det gick inte D:

Okej :) Men det är ju så tråkigt att levla x'D

 

Om man provar på att köra ligan men misslyckas, har dom samma levlar igen då eller uppgraderas det andra gången ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom uppgraderas tror jag men om inte det funka så kan du byta på gts lr med nån på fuska lr skaffa national pokedex oc hmigrata nåra pokemon

Va? Men man kan väl inte få national dex före league?

Redigerat av Ewelai
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom uppgraderas tror jag men om inte det funka så kan du byta på gts lr med nån på fuska lr skaffa national pokedex oc hmigrata nåra pokemon

De uppgraderas aldrig i Pearl. I Platinum kan de uppgraderas efter att man har klarat dem. Eller så var det efter att man klarade Stark Mountain-sidequestet...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom uppgraderas tror jag men om inte det funka så kan du byta på gts lr med nån på fuska lr skaffa national pokedex oc hmigrata nåra pokemon

De uppgraderas aldrig i Pearl. I Platinum kan de uppgraderas efter att man har klarat dem. Eller så var det efter att man klarade Stark Mountain-sidequestet...

 

Ja man måste klara hela spelet fram till stark mountain, efter det uppgraderas de, men det är bara på platinum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...