Hoppa till innehåll

Crusadesage.se Nya Spelet


Gäst CrusadesageSE

Rekommendera inlägg

Gäst CrusadesageSE

Hej alla! Hoppas ni fick en trevlig jul :D

Det är ett tag sedan jag var här nyss. I alla fall. Jag vill välkomna er att spela www.crusadesage.se: Nu när det nya spelet är uppe på domänen.

 

Spelet är som några av er kanske redan har fått reda på ett spel inom Maffia genren, men det finns mycket annat som inte är relaterat till det också.

 

Vad gör man då? Ja, det finns otroligt mycket att göra. Men det går ju självklart ut på att levla och gå upp i level. Du utför stötar och tjänar erfarenhetspoäng och pengar. För pengarna kan ni sedan köpa föremål. Föremålen kan ni i sin tur sälja vidare (och kanske göra några bra dealar) eller behålla dem själv. Ni kan skapa gäng, rekrytera medlemmar och slåss mot andra gäng och spelare.

 

Om ni blir tagna när ni utför stötar så åker ni i fängelset, men var inte oroliga. Andra spelare kan frita er eller så väntar ni helt enkelt tills att den korta tiden normalt mellan 6 och 3 minuter går ut och sedan blir ni fri igen. :)

 

En annan rolig del i spelet är att ni som sagt kan attackera andra spelare. Om ni vinner så får ni pengar och erfarenhetspoäng. Spelaren som förlorar striden får i sin tur åka till sjukhuset och får ligga där tills att tiden tar slut, normalt 20 minuter. Så om ni tröttnar på spelare så är det bara att försöka ge dem en omgång. Det ger också stora möjligheter för spännande gängkrig.

 

Poäng är en viktig handelsvara i spelet. Ni lär märka det tids nog.

 

Jag rekommenderar er verkligen att läsa Wikin/Manualen som är under uppbyggnad. Är rätt stolt över den. ;)

 

Som sagt, det finns mycket att utforska.

Välkommen! :lol:

 

Crusadesage.se

Redigerat av CrusadesageSE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrusadesageSE

Det fylls på automatiskt eftersom. Men då du är tidigt engagerad så får du 250 poäng som en välkomstpresent :)

Detsamma gäller alla andra som registrerar sig via fuska.se också! Skriv i denna tråd ert namn i spelet så för ni 250 poäng.

 

Poängen kan användas att fylla på Mod

Redigerat av CrusadesageSE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Tack så hemskt mycket jag tipsar om det här spelet väldigt roligt

hur lång tid tar det att få mod?

 

//ZeRoZ

 

Edit:

Har hittat en bugg när man trycker på mod så drog den poäng har bara 10 nu :(

Vad kul och höra. :D

Jag tror inte det är en bugg då jag testat den funktionen många gånger. Testade den dessutom nu för att kolla och det fungerar för mig. Det jag däremot tror ligger bakom ditt problem är att du missade att du betalat 40 poäng och klickade igen. Texten är svår att urskilja i nuläget men jag kan fixa det ASAP. Tror du att det kan stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Åh tack så mycket du är bäst okej tack för svaret om frågan.

 

//ZeRoZ

 

Edit: Haha coolt att man hamnar i finkan. Jag ska tipsa mina kompisar om det här spelet.

 

//ZeRoZ

Härligt! Ett tips är att du anger din ref länk för då får du 10 poäng för varje du rekryterar.

Ett annat tips jag kom att tänka på när jag såg din profil är att du besöker staden du är i (San Jose) och väljer "Leta efter pengar på gatan". Då kan du finna lite pengar. Gäller alla spelare givetvis.

 

250 poäng tillagda åt WASD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...