ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 När allt har lungnat ner sig skulle du kunna ge min kompis freddan 250poäng sen när det har lungnat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Jag har väntat en timme nu jag blir dödad direkt jag kommer ut :( Edit: Jag dog igen :( fy fan det börjar bli tråkigt 20 mins till :( Redigerat 30 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Du måste fixa vänner som tillsammans med dig kan slåss tillbaka mot de som anfaller dig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Men jag hinner inte ut asså du måste fixa så man kan få skydd 20 mins till asså shit. jag har väntat i en och en halv timme. :( :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Det låter faktiskt rimligt. Ska hitta på något. Men nu ska jag se Robinsonfinalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Lol, 43 inlägg på 6 timmar. Redigerat 30 Januari 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Coolt men jag är frustrerad alla attackerar mig hinner inte ens gå ut från sjukhuset innan man blir dödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Vad avgör hur stor chans det är att lyckas med stötar? borde vara större chans om man har mer strenght/defense/speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Det är nån som har fört över massa pengar till mig igen :( plus så har jag väntat nu 2h :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Har blivit medlem. Mycket mer välgjort en det gamla! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Tack så mycket Flea! Zeroz, jag ska fixa detta problem. Och ang. pengarna så är det utrett nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.