Hoppa till innehåll

Crusadesage.se Nya Spelet


Gäst CrusadesageSE

Rekommendera inlägg

Bra tack jag har bara 749$ innan hade jag ca 3400$ men aja jag kan fixa det igen

Men lova att fixa så det bara tar nån minut och så kanske du borde göra su här att man måste vänta 10min innan man kan attackera igen den personen.

 

//ZeRoZ

 

Edit:

 

Ska gå och sova nu vi ses imorn.

Redigerat av ZeRoZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är detta för skit? Jag är level 6 och kan inte anfalla någon eftersom de är under level 5, jag kan inte ens anfalla de i level 5. Lägg isåfall in så man inte kan anfalla folk 3 levlar under sig själv eller nåt. Det är förresten ganska fuskigt att kerex132 har fått skydd och kan lungt gå upp i level utan att vi kan göra nåt åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Det är jag som ansvarar för Crusadesage.se ja :D

Hur lyckades du med det om jag får fråga?

 

Om du vill prata sådant som inte tillhör tråden kan du ta det via PM med mig.

 

Vad är detta för skit? Jag är level 6 och kan inte anfalla någon eftersom de är under level 5, jag kan inte ens anfalla de i level 5. Lägg isåfall in så man inte kan anfalla folk 3 levlar under sig själv eller nåt. Det är förresten ganska fuskigt att kerex132 har fått skydd och kan lungt gå upp i level utan att vi kan göra nåt åt det.

Varför skulle du kunna anfalla spelare som nyss börjat spela? Jag kan verkligen tänka mig hur det skulle se ut i framtiden när det börjar nya spelare om ni behandlar dem likadant som ni gjorde mot kerex312: Det skulle inte fungera. men som du redan vet så är det just attacksystemet jag jobbar med nu.. Ni har ju inte gjort något fel då det är tekniskt möjligt, men då är det mitt ansvar att se till att det kommer en bättre lösning :)

Hurvida Kerex har skydd tas redan upp i spelets forum. Han kommer inte vara skyddad för alltid utan skyddet tas bort idag!

 

Snygg banner! Men Denieru gjorde nyss en, jag kan dock möjligen fixa så man kan välja banner.

 

OBS:Servern är nere, jag har kontaktat webbhotellet om detta och de har redan kontaktat sina tekniker.

Redigerat av CrusadesageSE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag kan inte anfalla nån alls nu. Jag bör kunna anfalla de i level 5, 5 är inte mindre än 5 bör du veta som håller på med programmering. Och det står att jag inte kan anfalla folk under level 5, alltså ska jag kunna anfalla de som är 5.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Faktiskt så ska du inte kunna anfalla de i level 5 för det är så det är kodat, så det är inget fel med det. Däremot så har du nog rätt och det kan jag definitivt rätta till så fort servern är uppe.. Ni förstår säkert att jag inte kan göra någonting åt servernergången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...