ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Tackar :D kan snart åka till Los Angeles :D Edit: Då har man blivit president tack så hemskt mycket Henrik Redigerat 30 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 om det där med 250 poäng-erbjudandet fortfarande är öppet tar jag gärna det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag heter c3m0t om nån vill veta :P Fett nice spel osså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag vet det är väldigt roligt. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Har blivit beroende av den där spel automaten på spelet :P XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Haha jag förlorar alltid där :D //ZeRoZ ett tips till Henrik fixa sjukhuset till 5 eller 3 minuter är lite överdrivet 20min. //ZeRoZ Redigerat 30 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Heter du på spelet ZeroZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Nej jag heter kerex132 //ZeRoZ Edit: Nån har för över massa pengar till mig wtf Redigerat 30 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Vad kul att ni gillar spelet. Det är en pengabugg som jag försöker lösa, men det är ju omöjligt när de som utnyttjat den håller på och drygar. Vill ni vara samarbetsvilliga eller inte? Jag vet att ni bara fånar er och jag tycker det är riktigt tråkigt när man försöker ge er så bra spelupplevelse som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Henrik jag lovar att det inte är jag det är nån som för över till mig. //ZeRoZ Edit: wtf det är nån som dödar mig precis när jag kommer ut ur sjukhuset nu måste jag vänta 20mins till :( Redigerat 30 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag vet att det inte är du.. radera inte dina händelser så ser man tydligt vilka som för över pengar etc. Jag ska sänka tiden man är inne på sjukhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Henrik jag lovar att det inte är jag det är nån som för över till mig. //ZeRoZ Edit: wtf det är nån som dödar mig precis när jag kommer ut ur sjukhuset nu måste jag vänta 20mins till :( LOLZ Redigerat 30 Januari 2010 av SnowppeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.