ZeRoZ Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Bra du borde göra så man kan ändra banner till dom båda. //ZeRoZ Edit: Har en till banner här tryck här Redigerat 31 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Spelet är uppe igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Spelet är nere igen men har du set mina två banners skriv till mig i spelet om du vill använda dom. //ZeRoZ Edit: uppe igen. Redigerat 31 Januari 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Det har hoppat upp och ner hela tiden sen det startade igår. Nu är den nere igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 De är nån bugg för jag har attackerat hur många som helst men får inga pengar eller xp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Det har hoppat upp och ner hela tiden sen det startade igår. Nu är den nere igen. Servern var inte nere en enda gång igår så jag förstår inte ditt påstående. Idag däremot gick servern ner och det kan självklart ha inträffat igen (fullt normalt, servrar som varit nere funkar inte alltid perfekt direkt) och det kan jag inte göra någonting åt huvudtaget. Nu ska det dock fungera bra :) Vill också meddela att du har fått din önskan uppfylld, man kan anfalla folk i level 5 men inte under. Och SnowppeN det är en välkänd bugg som är det enda som utreds just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Den har gått ner en minut då och då enda sen den startade. Jag kollade med kompisar och den går ner för dem vid exakt samma tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Då vore det ju bra om ni berättade det för mig på ett annat sätt en detta. Men jag har i alla fall inte märkt någonting och jag var online hela dagen igår. Men som sagt, jag kan inte påverka servern. Nu har jag reducerat tiden man är i sjukhuset till 1 minut. 1 minut kan låta som lite, men det är trots allt ett litet tag. Redigerat 31 Januari 2010 av CrusadesageSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Bra du borde göra så man kan ändra banner till dom båda. //ZeRoZ Edit: Har en till banner här tryck här Jag tycker att denna banner var väldigt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag tycker vår nyvarande är lite som en baby banner men alla har olika smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Ja alla har olika smaker så är det ju^^ Det roliga med den vi har nu är ju sarkasmen i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag kan svära på att jag har spelat detta spelet innan, fast på engelska. Har du köpt det av Wizrpg kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.