Hoppa till innehåll

Crusadesage.se Nya Spelet


Gäst CrusadesageSE

Rekommendera inlägg

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrusadesageSE

Wow! Coolt..

Finns dussintals med spel att ladda ner och säga att det är sitt eget, men det är inte ens eget förrän att man har ändrat i koden. Hade jag velat blåsa er hade jag bara valt ett ännu snyggare spel, vet flera stycken. Fast det är som sagt inte vad jag är ute efter.. Jag kollade upp det där nu och ja.. det är fullt av buggar som jag rättat till för längesedan, dessutom går att driva ett spel ut på mycket saker ska du veta. Har dessutom aldrig påstått att jag skapat hela spelet själv ^^ Det är ju ni som är roliga, har inget emot att snacka om detta som ni verkar tro/hoppats på. Mitt spel är crusadesage.se, inget annat.

 

 

Ville bara att alla ska få ett svar :D

Redigerat av CrusadesageSE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst CrusadesageSE

Kära spelare

Jag har beslutat att lägga ner spelet. Ett bristande intresse hos spelarna och hos mig samt redan etablerade spel som Biltjuv's etc. konkurrens har gjort detta beslut lättare att genomföra.

 

Jag vill tacka er som spelat spelet under den korta period det existerade.

 

Kanske ses vi igen i framtiden.

 

Mvh - Ert team

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det fylls på automatiskt eftersom. Men då du är tidigt engagerad så får du 250 poäng som en välkomstpresent :)

Detsamma gäller alla andra som registrerar sig via fuska.se också! Skriv i denna tråd ert namn i spelet så för ni 250 poäng.

 

Poängen kan användas att fylla på Mod

 

 

vänta, hur får man 250 poäng? fatter inte xD :P

 

oj sry såg ej att du har skrivit att du har lagt ner spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...