Ibanez Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Tjena, jag en tråd här på forumet där någon tipsade om ecommunity's forum, så jag slängde ihop ett PSP forum på några minuter, ni får gärna gå med. Jag vet att det inte är så jätte bra men jag var inte totalt seriöst när jag gjorde det heller. ;) Men gillar du PSP kan du ju joina. :lol: http://§3.5/§3.6.se/ Redigerat 1 Februari 2010 av admin §3.5/§3.6
swagzter Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) *Suck* Det enda du gjort är att registrera ett ecommunity. Vad vill du ha feedback på, designen som ecommunity har gjort? "Systemet" som ecommunity har gjort? Redigerat 30 Januari 2010 av 95alexander95
Ibanez Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2010 Nej inget av det, utan tänkte mer bara tipsa folk om det. Sa jag någon gång att jag tyckte det var snyggt? Nej. Det är ett gratisforum där du har ca 15 teman att välja mellan, tror du då att det blir snyggt?
swagzter Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Skrivet 31 Januari 2010 Nej inget av det, utan tänkte mer bara tipsa folk om det. Sa jag någon gång att jag tyckte det var snyggt? Nej. Det är ett gratisforum där du har ca 15 teman att välja mellan, tror du då att det blir snyggt? Varför postar du då i "Feedback" forumet?
Rekommendera inlägg