iEliteCookie Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Seriöst? Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Seriöst? Japp nukeboosters kan gå och dö, det ända ni gör är att förstöra för andra! bli bra istället och skaffa en äkta nuke! istället för att boosta till dig en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Seriöst? Japp nukeboosters kan gå och dö, det ända ni gör är att förstöra för andra! bli bra istället och skaffa en äkta nuke! istället för att boosta till dig en! Jag har fått 10 nukez själv och erbjuder att göra EN nuke på en profil jag inte bryr mig om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 På riktigt eller mini? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Vilken konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Seriöst? Japp nukeboosters kan gå och dö, det ända ni gör är att förstöra för andra! bli bra istället och skaffa en äkta nuke! istället för att boosta till dig en! Jag har fått 10 nukez själv och erbjuder att göra EN nuke på en profil jag inte bryr mig om Du menar "Nukes"? Inte Nukez. Varför erbjuda andra att fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) lol dubbelinlägg Redigerat 31 Januari 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Han vill ju inte nukeboosta, han vill mininukeboosta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Seriöst, Dom som vill boosta bevisar väl att tycker att man inte är bra. Det är väldigt lågt att man då försöker vara bra genom att boosta t.ex Nukes. Det är min åsikt, själv har jag 13 Nukes på ungefär en månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nån som vill ha en nuke boost? adda NuKeZ x D3sT3Ny Du kommer fortfarande vara lika dålig efter att du har fått märket. Jag adar den där gamertagen och sen följer jag efter dig in i FFA lobbys och letar upp dig. Har ändå inget annat för mig just nu, går inte att spela när alla gör Care Package glitchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg