Ghostbuster9 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Jag kan inte bestämma mig för vilket av dessa spel jag ska köpa: Uncharted 2 Among Theives Assasins Creed 2 Brütal Legend Tekken 6 Vilken av dessa tycker ni att jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 I ordningen som du skrev dem. Uncharted 2 Among Theives Assasins Creed 2 Brütal Legend Tekken 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Som Sidney skrev, Uncharted 2 är högsta prioritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 assasins creed II tekken är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Det är mellan Uncharted 2 eller Assassins Creed 2, har du inte Uncharted: Drake's Fortune eller AC tycker jag du ska köpa Brutal Legend eller nåt, man behöver ju inte direkt ha spelat ettorna men det blir ju roligare såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 1 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Har laddat ner en demo på Uncharted 2 och Brütal Legend. Båda spelen är rikitigt roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Antingen Uncharted 2 eller Tekken 6 imo. Både Brutal Legend och AC2 är extremt kassa och överhypade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Uncharted 2!! När jag köpte det spelet så trodde jag att det skulle vara helt okej, men jag blev totalt ''blown away'' av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Uncharted 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag är inget för något av dessa spelen, gillar FPS mer... Men jag har första Uncharted spelet och jag har inte ens klarat ut det, jag fick såklart med det vid mitt PS3 köp 2007. Min kompis har dock AC 2 och det är det bästa third person spelet jag har spelat. Angående Tekken... Har aldrig varit något fan av fighting spel i den klassen, lite mycket manga. Fighting spel jag tycker är ok är dock bara WWE, alltså wrestling. Assasin's creed 2 är bäst på listan, enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Assin´s creed 2 står högst för mig på den listan men jag skulle vilja lägga till MAG där som bara är ett onlinespel som är jävligt kul och om runt en månad kommer Battelfield bad company 2 i mars då. I första hand nu MAG tycker jag och om du ska köpa nåt nu alltså annars ska du kolla på båda spelen trailers och nsnt och se vilken som verkar bäst asså MAG ser inte ut att vara nåt speciellt men det är det verkligen är ett så jävla roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 AC 2 är något du bara måste köpa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.