dastan Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 vad tycker ni om erat chip vad har ni för chip??+ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag tycker att det är ganska onödigt att chippa sitt ps2. Ps2 spel kostar inte mycket och man kan få billigt begagnat. Fast det är min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag har chippat mitt. Vi har hus i thailand och där köper jag även de allra nyaste spelen för 20 kr styck. istället för 200+ så en chippning e inte onödigt. Vet inte vad jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Jag har chippat mitt. Vi har hus i thailand och där köper jag även de allra nyaste spelen för 20 kr styck. istället för 200+ så en chippning e inte onödigt. Vet inte vad jag har. okej ;) jag har en kompis som kommer ifrån kurdistan och han säger att ett spel kostar runt 6kr. och det är färg på skivan och man får cover med ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Jag har chippat mitt. Vi har hus i thailand och där köper jag även de allra nyaste spelen för 20 kr styck. istället för 200+ så en chippning e inte onödigt. Vet inte vad jag har. okej ;) jag har en kompis som kommer ifrån kurdistan och han säger att ett spel kostar runt 6kr. och det är färg på skivan och man får cover med ;) . Det är ju bara inte möjligt, då skulle man ju kunna köpa 100 spel för 600 kronor och sälja för fullpris här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag har chippat två ps2:or och båda har kraschat fast nu har jag ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag har chippat två ps2:or och båda har kraschat fast nu har jag ps3.Lol, försökte du chippa själv eller? :D. Jag har inte chippat mitt. Jag spelar inte mer Ps2 pga att jag har 360 nu :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Jag har chippat mitt. Vi har hus i thailand och där köper jag även de allra nyaste spelen för 20 kr styck. istället för 200+ så en chippning e inte onödigt. Vet inte vad jag har. okej ;) jag har en kompis som kommer ifrån kurdistan och han säger att ett spel kostar runt 6kr. och det är färg på skivan och man får cover med ;) . Det är ju bara inte möjligt, då skulle man ju kunna köpa 100 spel för 600 kronor och sälja för fullpris här Spelen där är nedladdade. Det finns ju riktiga spel att köpa också men då får man betala mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag har chippat två ps2:or och båda har kraschat fast nu har jag ps3.Lol, försökte du chippa själv eller? :D. Jag har inte chippat mitt. Jag spelar inte mer Ps2 pga att jag har 360 nu :P Nej, Men det han menade var nog att han har haft 2 chippade ps2..Ont, Har chippat mitt och tycker det är bättre, Blir billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frups2 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 min kompis pappa är data/tv spels freak så nu har jag ett usb minne i och på det finns typ 500 spel, är överlycklig haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Vi chippade vårat PS2 för kanske 7-8 år sedan. Tror att det kostade 1500 kronor, men det var det värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag har inte chippat mitt :P ,tycker det är onödigt när spelen är så billiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg