Hoppa till innehåll

National Dex Och Pokeradar?


Ewelai
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har precis fått National Dex och pokeradar i pokemon Pearl, men fattar inte riktigt hur dom funkar oså xD

 

Hur funkar pokeradar?

 

Nu när jag har national dex, kommer jag möta nya pokemon? För har hittils bara träffat sådana som det fanns förut.

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis fått National Dex och pokeradar i pokemon Pearl, men fattar inte riktigt hur dom funkar oså xD

 

Hur funkar pokeradar?

 

Nu när jag har national dex, kommer jag möta nya pokemon? För har hittils bara träffat sådana som det fanns förut.

 

Tacksam för svar!

hur man anvender pokeradar: pokeradar är ett key item om man anvender den ser du att det rör sig i gräset och där finns det en pokemon

 

om man har national dex kan man komma till nya ställen som man kan möta nya pkmns på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis fått National Dex och pokeradar i pokemon Pearl, men fattar inte riktigt hur dom funkar oså xD

 

Hur funkar pokeradar?

 

Nu när jag har national dex, kommer jag möta nya pokemon? För har hittils bara träffat sådana som det fanns förut.

 

Tacksam för svar!

Pokeradar: Det är ett föremål som gör att du kan fånga sällsynta pokémon, med andra ord om du har national dex hittar du dem lättare. Du kan också Chaina pokémon som gör att du lättare hittar en shiny pokémon.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...