Hampe The Killer Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Nu har det hänt Lich King är besegrad. http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Inget för överraskande enligt mej att bolvar skulle bli nya lich king var rätt själv klart. Att Arthess blev "god" igen tyckte jag var redigt bra för han är en sån epic karaktär. Kommer bli kul att får strida mott honom och se video när man besegrat honom. BTW hoppas dom återupplivar han i någon expansion. No king rules for ever my son. EPIC quote. Redigerat 2 Februari 2010 av Hampe The Killer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) SPOILER Varning på Lich King encountern Ännu ett sett av Blizzard att suga ut pengar längre till. Redigerat 7 Februari 2010 av Ryssfemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Nu har det hänt Lich King är besegrad. http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Inget för överraskande enligt mej att bolvar skulle bli nya lich king var rätt själv klart. Att Arthess blev "god" igen tyckte jag var redigt bra för han är en sån epic karaktär. Kommer bli kul att får strida mott honom och se video när man besegrat honom. BTW hoppas dom återupplivar han i någon expansion. No king rules for ever my son. EPIC quote. Arthas blir inte "god", han "fattar" vilket misstag han gjort..Samt så heter han arthas, inte arthess? Om dom återupplivar arthas i en ny expansion så kommer jag cancel mitt account på ett ögonblick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Arthas hade fortfarande medvetandet och har hört om att han själv utnyttjade den makt han fick, men det var inte så att han hade full kontroll på allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Vilket fattigt slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 (redigerat) Nu har det hänt Lich King är besegrad. http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Inget för överraskande enligt mej att bolvar skulle bli nya lich king var rätt själv klart. Att Arthess blev "god" igen tyckte jag var redigt bra för han är en sån epic karaktär. Kommer bli kul att får strida mott honom och se video när man besegrat honom. BTW hoppas dom återupplivar han i någon expansion. No king rules for ever my son. EPIC quote. Arthas blir inte "god", han "fattar" vilket misstag han gjort..Samt så heter han arthas, inte arthess? Om dom återupplivar arthas i en ny expansion så kommer jag cancel mitt account på ett ögonblick. De kommer de inte göra, Blizzard är inte så jävla korkade. Hoppas jag :( World of Warcraft: Wrath of the Lich King 2 - Bolvarstyle Redigerat 3 Februari 2010 av prophet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Nu har det hänt Lich King är besegrad. http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Inget för överraskande enligt mej att bolvar skulle bli nya lich king var rätt själv klart. Att Arthess blev "god" igen tyckte jag var redigt bra för han är en sån epic karaktär. Kommer bli kul att får strida mott honom och se video när man besegrat honom. BTW hoppas dom återupplivar han i någon expansion. No king rules for ever my son. EPIC quote. Arthas blir inte "god", han "fattar" vilket misstag han gjort.. Samt så heter han arthas, inte arthess? Om dom återupplivar arthas i en ny expansion så kommer jag cancel mitt account på ett ögonblick. De kommer de inte göra, Blizzard är inte så jävla korkade. Hoppas jag :( World of Warcraft: Wrath of the Lich King 2 - Bolvarstyle Wrath of the Frostfire King. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Jag han se klippet förut men... nu står det såhär istället om man klickar på länken :) "Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Blizzard Entertainment, Inc.. " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Slutet är lamt som fan. För övrigt, lägg till en spoilervarning i rubriken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg