Hoppa till innehåll

Playstation 3 Vs. Xbox360


DAWd
 Dela

Xbox360 eller Ps3  

36 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

PLaystation 3 lätt bästa konsoll som gjorts den kan allt och är faktiskt bättre i både hårdvara och spelutbud tycker jag det enda xbox 360 har som är kul är nog L4D och Halo sen är den i alla andra ställen en skithög på torra land tycker jag. om man skulle ta ps3:ans fulla kraft när det gäller processor grafikort och blueray utrymme så skulle både grafiken bli bättre i spelen på ps3 och man skulle också kunna h mer krävande spel. så annars ja förutom Halo och L4D är playstation 3 bättre på allt annat en ligt mig

 

Fu*k all xbox 360 FANBOYS

 

Jag bara hatar 360 fanboys som ljuger och hittar på saker och inte lägger fram alla korten på bordet utan bara det som är dåligt hos motståndaren och de som är bra i sitt eget lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PLaystation 3 lätt bästa konsoll som gjorts den kan allt och är faktiskt bättre i både hårdvara och spelutbud tycker jag det enda xbox 360 har som är kul är nog L4D och Halo sen är den i alla andra ställen en skithög på torra land tycker jag. om man skulle ta ps3:ans fulla kraft när det gäller processor grafikort och blueray utrymme så skulle både grafiken bli bättre i spelen på ps3 och man skulle också kunna h mer krävande spel. så annars ja förutom Halo och L4D är playstation 3 bättre på allt annat en ligt mig

 

Fu*k all xbox 360 FANBOYS

 

Jag bara hatar 360 fanboys som ljuger och hittar på saker och inte lägger fram alla korten på bordet utan bara det som är dåligt hos motståndaren och de som är bra i sitt eget lag.

Det är så att du inte vet om vad 360 är bra på, så därför "äger" PS3.

Anser att dem är lika bra, jag röstade blankt.

 

Justja, det kommer bli fanboywar här, och det finns ingen anledning att denna tråd finns. Det finns inget svar på om 360 eller PS3 är bäst.

Redigerat av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PLaystation 3 lätt bästa konsoll som gjorts den kan allt och är faktiskt bättre i både hårdvara och spelutbud tycker jag det enda xbox 360 har som är kul är nog L4D och Halo sen är den i alla andra ställen en skithög på torra land tycker jag. om man skulle ta ps3:ans fulla kraft när det gäller processor grafikort och blueray utrymme så skulle både grafiken bli bättre i spelen på ps3 och man skulle också kunna h mer krävande spel. så annars ja förutom Halo och L4D är playstation 3 bättre på allt annat en ligt mig

 

Fu*k all xbox 360 FANBOYS

 

Jag bara hatar 360 fanboys som ljuger och hittar på saker och inte lägger fram alla korten på bordet utan bara det som är dåligt hos motståndaren och de som är bra i sitt eget lag.

Det är så att du inte vet om vad 360 är bra på, så därför "äger" PS3.

Anser att dem är lika bra, jag röstade blankt.

 

Justja, det kommer bli fanboywar här, och det finns ingen anledning att denna tråd finns. Det finns inget svar på om 360 eller PS3 är bäst.

 

jo jag vet väldigt mycket om om 360 jag var nämligen på väg att köpa den innan jag tyckte det var en go maskin och så det tycker jag än idag men ps3 är bättre på många många ställen det är du medveten också om jag gillar 360 jag har inget imot maskinen de är bra jo jag vet att det kommer bli fanboywar här speciellt efter mitt inlägg men jag är emot 360 fanboys och jag förklarade att nästan alla gjör så nästan inte alla. jag har till och med lagt ner häljer på att studera maskinerna jag tycker båda är mycket bra fördelar och nackdelar om ps3 har lite högre pris men är alltid ett snepp bättre i allting eller mer. det som jag gillar med 360 är deras välutväcklade xbox live halo L4D och L4D2 och sen är det säkert något mer jo att de har most wanted det saknar jag till ps3 men har det på ps2 sedan nackdelar red ring of death det här med olika utbud arcade premium och elite har ej MAG som jag älskar sen är det säkert något bilspel och sjutspel som jag saknar, den använder sin hårdvara fullt ut så mycket det kan i alla vägar det gör inte ps3 varken processor eller bluerayskivor exempelvis. ps3 nackdelar är förbrukar mycket ström för ett tag sen tog de bort 2 usb portar så det är bara två kvar man ej ladda hem och bränna piratkopierade spel ganska stor men det gör inte mej något att den inte har halo och L4D serien sean fördelarna är blueray mycket plats kan utveckla spel som har bättre grafik än 360 mycke processor kraft motorstorm och little big planet MAG och på de gamla versionerna de som inte är slim så kan man installera linux på dom det skulle varit frånn början att det var förinstallerat men så blev det inte men det är gjort så du ska kunna installera linux på de gamla exempelvis xubuntu yellow dog så man kan använda det som en dator om man har usb tagentbord och usb mus tack och hej ni får prata hur mycket ni vill men ni vet att allt detta är snat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...