Raptomex Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Tjenare, då min iPod har bokstavligt talat blivit krossad så är jag ute efter en ny iPod. Så har ni några förslag på bra iPods, skriv. :) Prisklass 1-1500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 http://www.pixmania.se/se/se/3673042/art/a...h-8-gb-new.html Någon skillnad hurdan? En vanlig spelare eller touch screen thingy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Ipod Shuffle, det är den bästa. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 http://www.pixmania.se/se/se/3673042/art/a...h-8-gb-new.html Någon skillnad hurdan? En vanlig spelare eller touch screen thingy? Nja, är inte ute efter en sådan. Söker en 'vanlig'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 iPod nano 5G går ju på 1500 ungefär, kanske en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Tjenare, då min iPod har bokstavligt talat blivit krossad så är jag ute efter en ny iPod. Så har ni några förslag på bra iPods, skriv. :) Prisklass 1-1500kr. För 1500 får du bara en nano Rapto. Vill du ha en 160 gb Classic får du lägga ut 2300 på pixmania. http://www.pixmania.se/se/se/3673012/art/a...p;CodePromo=oui Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Det är väl inget "bara" med en nano? Duger ju finfint! Touch screen och hela det köret är fruktansvärt överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag hatar touchscreen, men Classic är stor och skön. Jag använder den som backup till min dator och mp3-spelare. :P Skulle aldrig klara mig med en Nano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Lägg till 500 så får du en ipod touch för 2k på TM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 (redigerat) Kan då säga att både "vanliga" iPod och iPod Nano är att rekommendera. iPod nano har till skillnad från den "vanliga" en kamera (iaf de nyare), om man nu vill ha det, men annars får man mycket mer minne för en lite större summa pengar med en "vanlig" iPod. Jag var själv tveksam mot touch-skärmar tidigare, men sedan jag införskaffade mig en iPod Touch så kan jag bara säga att jag älskar det. Redigerat 4 Februari 2010 av RumbleRoar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag hatar touchscreen, men Classic är stor och skön. Jag använder den som backup till min dator och mp3-spelare. :P Skulle aldrig klara mig med en Nano. Jag har förvisso inte använt en Classic, men en mp3 med liknande form, så det lilla kan jag hålla med om iallafall. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 iPod Touch för 1300 kr 8GB 3G på amazon.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.