Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Ja... Jag har sett att mer än 20 pers har trallat runt med dom hära Batman avatarerna (Bara de med huvet) i forumet... Kan någon berätta vad som är på spel om det är nåt jag missat ? :huh: OBS: Blanda inte in min avatar i detta okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Allt står i imba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Allt står i imba.Istället för att anmäla mitt inlägg och skriva "allt står i imba" så kan du väl förklara vad "Imba" är för något?...Man behöver inte anmäla allt bara för att allt står nånstans... Istället kan man förklara var man kan få informationen ifrån... Jag vet inte vad "Imba" är... Så då kunde du väl sluta upp med ditt trams och förklara ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Allt står i imba.Istället för att anmäla mitt inlägg och skriva "allt står i imba" så kan du väl förklara vad "Imba" är för något?...Man behöver inte anmäla allt bara för att allt står nånstans... Istället kan man förklara var man kan få informationen ifrån... Jag vet inte vad "Imba" är... Så då kunde du väl sluta upp med ditt trams och förklara ;) Imba är ett gruppforum. :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Medlemmar ville leka lustiga över §4.3.. Låst förresten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg