Ibanez Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 (redigerat) Nintendo kommer släppa en ny version utav Nintendo DSi, den har 93% större skärmar än det vanliga nintendo ds. Den är redan släppt i Japan och kommer släppas i Europa den 5 Mars. Produkten heter Nintendo DSi XL, i Japan heter den Nintendo DSi LL. Finns i färgerna svart,vit och brun-röd. http://i968.photobucket.com/albums/ae163/spartechonline/Nintendo/dsi-xl.jpg Redigerat 9 Februari 2010 av Ibanez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Wow, jag tror jag ska köpa den :lol: Står det hur mycket den kostar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Wow, jag tror jag ska köpa den :lol: Står det hur mycket den kostar?Runt 1800-2000 vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Haha gammal nyhet. =D Synd att man skaffade ett dsi innan man fick reda på att de gjorde en dsi xl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Wow, jag tror jag ska köpa den :lol: Står det hur mycket den kostar? Du kan boka en på Game, den kostar 2000 där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag tror jag väntar tills det kommer mer utbud av färger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Är du helt paff eller. Båda heter ju DS i LL :angry: . Den kommer även ha bättre ljud. Redigerat 6 Februari 2010 av Ardon111 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Fyfan så onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Är du helt paff eller. Båda heter ju DS i LL :angry: . Den kommer även ha bättre ljud.Den heter DSi XL i Europa. http://www.game.se/acatalog/Nintendo_DSi_XL.html Läs själv om du nu kan läsa vissa svåra ord, det kanske är lite svårt för folk som inte vet när frågetecken och kommatecken ska användas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Ja ja .Du har väll rätt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 93% större skärm?Grymt skönt det lär va att ha ett dsi med 93% större skärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Verkar väldigt onödigt. Som att köpa NDS Lite när man har original. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg