MrJesper Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Verkar väldigt onödigt. Som att köpa NDS Lite när man har original.Exakt, som du säger, Onödigt att köpa DS lite om man har DS (original), Onödigt att köpa DSi om man har DS lite, onödigt att köpa DSi xl om man har DSi. Tycker själv även att det är onödigt att köpa DSi XL om man har ett DS (original). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Verkar väldigt onödigt. Som att köpa NDS Lite när man har original.Exakt, som du säger, Onödigt att köpa DS lite om man har DS (original), Onödigt att köpa DSi om man har DS lite, onödigt att köpa DSi xl om man har DSi. Tycker själv även att det är onödigt att köpa DSi XL om man har ett DS (original). Ja. Har flera kompisar som har många NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 jag har också ds vanliga och det funkar perfa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Har hört att det inte kommer gå att använda flash kort på den här. Jag kommer fortsätta spela på mitt DS lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Nej fy, den är ett löjligt försök av Nintendo att tjäna mer pengar. vad är det med allt detta hat mot DSi, den är en mycket bra konsoll, själv har jag både Lite och DSi jag behåller min Lite för min R4 och Gameboy Advance spel. Redigerat 11 Mars 2010 av Pikaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Inte precis som att Nintendo tvingar er att köpa den nya versionen, men för folk som är intresserade av ett DS nu och aldrig har haft ett förut är det väl bra att dom inte tvingas köpa en 5 år gammal modell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag såg ett DSi XL i en affär igår och visst den är större än DSi men på något sätt så såg det väldigt liten ut. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 kan man andvända flashkort på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Troligen de flashkort som fungerar på DSi med den nyaste mjukvaran, kanske färre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Okej va synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 tror jag läste här på fuska någon skrev att skrämen är mkt större ja. men ingen högre upplösning så. Grafiken blir inte så bra när skärmen blir för stor eller? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg