Zlizz Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Zlizz är mitt csnick ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 CrazyCake, För att jag gillar galna kakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 TheDarkElf: Hade ingen fantasi när jag började hänga på fuska. Så det blev det bara för att jag heter Elf. Har visserligen ingen namnfantasi nu heller, så det är ELF helt enkelt på alla sidor där det inte är upptaget. Om det är upptaget så använder jag alltid någon som liknar ELF så mycket som möjligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Fick den på IRC ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det brann ett ljus precis bredvid mig, och då tänkte jag på mörker så det blev "DarkLight". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Hade spelat Entropia Universe några dagar tidigare så det blev Entropia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 http://www.beemanandkirsten.com/blog/wp-content/gallery/misc/wick-hab-salsa-square.jpg Amerikansk chili-peppar salsa = ZaaalZaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Hmm... Jag tror jag satt och sa "Snuff" till mig själv i 10 minuter sen råkade jag säga "Snuffsis" och det lät coolt men såg också coolt ut när man skrev det som "SnuffZieZ" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Najca var mitt smeknamn i 3:an utalas Najsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) jag älskar BOMBer. Redigerat 1 Mars 2010 av BOMB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gugg0 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Rävar är fina djur. :) Men när jag skrev "Räven" så blev det Raeven, vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.