Garone Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Skrivet 4 Februari 2010 Igår släpptes Alien versus Predator demot till Steam, Xbox Market och PSN. Någon annan än jag som provat det? Demot innehåller bara ett mode och en bana från flerspelar läget, dock finns alla 3 "raserna" tillgängliga. ( Rovdjuret, Alien och Människan. ) Balansen i spelet fungerar lite som sten, sax, påse - Människor kan enkelt döda ett rovdjur på avstånd om de ser honom innan han ser dom, men de har nästan ingen chans mot aliens. Rovdjuret däremot kan enkelt klyva en alien i twain innan de ens hunnit komma bakom honom. Om ni tankar det till PC, PM:a mig gärna om mitt Steam ID så vi kan köra tillsammans. Reccade lite gameplay som alien om ni vill se hur det ser ut: Citera
swagzter Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Grymt kul spel... MEN, jag har ett problem. Igår så körde jag det på högsta grafikinställningarna perfekt utan lagg (ville bara informera om att det har fungerat), men idag när jag startar AVP 3 demot så står det "loading..." men sen så kommer man till skrivbordet. Trycker man på "AvP" igen (taskbar) så kommer det upp en svart bild, men efter 2 sekunder så kommer man tillbaka till skrivbordet. Hur kan jag fixa detta? EDIT: Löste detta genom att stänga ner Windows Live Messenger och annat onödigt som var uppe. Redigerat 6 Februari 2010 av 95alexander95 Citera
Garone Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2010 Någon som tänker köpa det när det släpps? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.