Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta kan vara en allmän tandtråd! :) Har en fråga: Vad använder ni för tandborste? Vanlig tandborste eller elektrisk? Själv använder jag elektrisk och de verkar skitbra, började med den för några veckor sedan. Använder en liten tandborste. Inte elektrisk dock. Varför kör du med elektrisk? Tandläkarna säger ju att man inte ska köra med elekrisk. Man får renare tänder om man kör med den så kallade "Manuella" Tandborsten. Commercials are dumb :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta kan vara en allmän tandtråd! :) Har en fråga: Vad använder ni för tandborste? Vanlig tandborste eller elektrisk? Själv använder jag elektrisk och de verkar skitbra, började med den för några veckor sedan. Använder en liten tandborste. Inte elektrisk dock. Varför kör du med elektrisk? Tandläkarna säger ju att man inte ska köra med elekrisk. Man får renare tänder om man kör med den så kallade "Manuella" Tandborsten. Commercials are dumb :_ Hm... Det är verkligen inte sant. Elektrisk tar bort mer än en vanlig tandborste. Blir mer slätt också med elektrisk. Vad har du hört den gojan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta kan vara en allmän tandtråd! :) Har en fråga: Vad använder ni för tandborste? Vanlig tandborste eller elektrisk? Själv använder jag elektrisk och de verkar skitbra, började med den för några veckor sedan. Använder en liten tandborste. Inte elektrisk dock. Varför kör du med elektrisk? Tandläkarna säger ju att man inte ska köra med elekrisk. Man får renare tänder om man kör med den så kallade "Manuella" Tandborsten. Commercials are dumb :_ De säger tvärtom till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta kan vara en allmän tandtråd! :) Har en fråga: Vad använder ni för tandborste? Vanlig tandborste eller elektrisk? Själv använder jag elektrisk och de verkar skitbra, började med den för några veckor sedan. Använder en liten tandborste. Inte elektrisk dock. Varför kör du med elektrisk? Tandläkarna säger ju att man inte ska köra med elekrisk. Man får renare tänder om man kör med den så kallade "Manuella" Tandborsten. Commercials are dumb :_ De säger tvärtom till mig. Idiot till tandläkare då. Nästan alla tandläkare i sverige säger att manuellt är bättre KÄLLA ÄR TV! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta kan vara en allmän tandtråd! :) Har en fråga: Vad använder ni för tandborste? Vanlig tandborste eller elektrisk? Själv använder jag elektrisk och de verkar skitbra, började med den för några veckor sedan. Använder en liten tandborste. Inte elektrisk dock. Varför kör du med elektrisk? Tandläkarna säger ju att man inte ska köra med elekrisk. Man får renare tänder om man kör med den så kallade "Manuella" Tandborsten. Commercials are dumb :_ De säger tvärtom till mig. Idiot till tandläkare då. Nästan alla tandläkare i sverige säger att manuellt är bättre KÄLLA ÄR TV! Och du tror allt på TV är sant? Elektrisk är mer för att ta bort det som inte en manuell tandborste inte kan komma åt. Så elektrisk, ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Vänta, vänta. Så, reklamer på TV har fel, men TV-program har rätt? Lolfail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Vänta, vänta. Så, reklamer på TV har fel, men TV-program har rätt? Lolfail Nej, nej. :P Det har jag inte sagt. Men de flesta TV-reklamer brukar inte vara sanna, de gör det för att tjäna pengar. Redigerat 15 April 2010 av DarkLight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) ... Det var ju metalkungen som sa att reklamer på TV var dumma och hade fel, och sedan sade att vanliga tandborstar är bättre, med TV som källa. Btw, "känna". Bästa felskrivningen 2010 Redigerat 15 April 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 ... Det var ju metalkungen som sa att reklamer på TV var dumma och hade fel, och sedan sade att vanliga tandborstar är bättre, med TV som källa. Btw, "känna". Bästa felskrivningen 2010 Jag skriver snabbt, så det blir fel ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Wtfbbq? Jag använder icke-elektrisk tandborste!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 60-40 till manuell tandborste. Du tänker förstås på en sån här gigantisk jawbreaker till tandborste. Om man använder en liten så kommer man nå till alla ställen. + Jag tror man inte kommer nå alla ställen med eller utan elektrisk -.- För att komma åt alla ställen så ska man använda munskölj. Nu pratar jag inte om sån smörja som Listerine eller SB12. Flux is tha shieet im talking about ;D Använder själv den och är jättenöjd. Smakar varken äckligt eller starkt men är den mest rekommenderade munskölj av tandläkare. Går att köpa på apoteket om ni undrar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Man ska ha en elektrisk. Det säger varenda tandläkare. Vänd dig till en tandläkare istället för tv program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg