Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja, jag fular lite och drar in 2 frågor i samma tråd.

Först, jag använder grid, men jag ser inte när folk får debuff på te.x saurfang och festergut kan det vara jävligt bra att se, finns det något addon jag kan använda med grid så jag ser debuffs?

Någon som vet om det finns någon BiS lista för resto droods? Om inte, lite tips på vilka T10 man ska köpa? Känns som om det är för mycket crit på skiten för att ha alla 5 delar(?) Får ju inte komma under 735 haste ;)

Skrivet

Här är 2 bra tutorials för grid, kommer inte exakt ihåg vad han går igenom men jag har för mig att han visar saker med debuffs.

tack!

Men på te.x Saurfang. Man kan ju inte dispella hans debuff (den som drar hp och healar honom om man dör). Kommer den synas? och vilken sorts debuff är det?

• 2 veckor senare...
Skrivet

Här är 2 bra tutorials för grid, kommer inte exakt ihåg vad han går igenom men jag har för mig att han visar saker med debuffs.

tack!

Men på te.x Saurfang. Man kan ju inte dispella hans debuff (den som drar hp och healar honom om man dör). Kommer den synas? och vilken sorts debuff är det?

Yepp, dem är inga Magic, Poison, Curse eller sånt, det är Physical, som Rend, Deep Wound, nanan, Röd Ram Runt Dem. Grid visar bara debuffs man kan dispella, onödigt med plats med physical debuffs, men du kan alltid kolla igenom options lite under Debuffs, tror det går att lägga till Debuffs den ska visa.
  • Skapa ny...