BF2Soldier Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. 3 månader till och med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Så man kan inte längre diskutera vad som hände med Makarov? Märkligt. Redigerat 20 Juli 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Så man kan inte längre diskutera vad som hände med Makarov? Märkligt. Bump. det gillar inte Raptomex och Draghon! EDIT: Glömde ju fan Xade... :(( Redigerat 20 Juli 2010 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja, om de 2 personerna är Price och Soap! :( Märks ju vilken sund världsbild du har. F.ö. har jag för mig att en kannibal åt upp Makarov. 3 månader till och medOch? man kan fortfarande tillföra tråden något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. och med det menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. och med det menar du? Oops, En till bump. Det finns en regel att man inte ska skriva nåt i en tråd när den är död. Alltså när ingen har skrivit i den på ganska länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Men det finns personer som vill fortfarande diskutera :angry: Jag förstår inte riktigt handlingen, vill gärna veta. Har testat Wikipedia men där säger dom inte hela. Jag har kört uppdragen men jag har inte lyssnat så mycket vad dom sa och nu därför orkar jag inte börja om eller något sånt. Någon som kan berätta handligen och vad som händer ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Skulle gärna skriva en detaljerad text, men orkar inte just nu. Läs igenom tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. och med det menar du? Oops, En till bump. Det finns en regel att man inte ska skriva nåt i en tråd när den är död. Alltså när ingen har skrivit i den på ganska länge. Orly? Den regeln har inte jag sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det som kommer hända i MW3 (om det kommer nåt ;)) är nog att USA:s Arme kommer anfalla Moskva för om man kör sista amerikanska banan så säger dem att de ska åka till Moscow o bränna ner Ryssarnas städer o det (det är vad jag tror) 2 månader gammal tråd. och med det menar du? Oops, En till bump. Det finns en regel att man inte ska skriva nåt i en tråd när den är död. Alltså när ingen har skrivit i den på ganska länge. Orly? Den regeln har inte jag sett. Not me either... OnT: Tror att man ska döda Makarov i MW3 om det kmr, men jävligt liten chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg