RySSEN Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Jag har imorn och på torsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mimy Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Hur har du tänkt att det ska gå till?Kanske du kan koma ihåg några frågor för att jag har på onsdag prov men vad tror ni vilken bilden passar för rubriken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Hade det första igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag hade förra året men kommer inte ha i år så jag är glad för det!!!!! Jag hade mitt i typ maj förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Hur har du tänkt att det ska gå till? Kanske du kan koma ihåg några frågor för att jag har på onsdag prov men vad tror ni vilken bilden passar för rubriken??? Det är väl olika varje år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Hur har du tänkt att det ska gå till? Kanske du kan koma ihåg några frågor för att jag har på onsdag prov men vad tror ni vilken bilden passar för rubriken??? Det är väl olika varje år? Tror han menar om man skulle ha innan onsdagen. Hade mitt på tisdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag trodde alla nior i Sverige hade samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag trodde alla nior i Sverige hade samtidigt.Jo, Det brukar iaf vara så :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Alla nior har i landet har proven samtidigt. De muntliga (alla muntliga?) proven får lärarna lägga ut fritt under en viss period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Mja, alla är inte samtidigt. Iaf inte i vår kommun.. Skillnad på friskolor och kommunala ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Vad är ett nationellt prov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.