JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Höhö har fått guld nu och vill ha några vänner. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Adda mig! Min gamertag är : SLeepINGwhatER - Om du inte orkar skriva exakt skriv bara sleepingwhater ;) Du vet hur man addar? . Har du mick? Vilka spel har du ? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Adda mig: Elite Zcout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Har mick ja och mitt GamerTag: LoyalCrystalean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Läs i Gamertag tråden och adda alla där, tycker denna tråden är ganska onödig, och efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Läs i Gamertag tråden och adda alla där, tycker denna tråden är ganska onödig, och efterbliven. Vadå ska man bara adda nån där och sen så undrar ju den andra man addat vem i helvete man är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Läs i Gamertag tråden och adda alla där, tycker denna tråden är ganska onödig, och efterbliven. Vadå ska man bara adda nån där och sen så undrar ju den andra man addat vem i helvete man är? Ja, det är därför man har den tråden? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Läs i Gamertag tråden och adda alla där, tycker denna tråden är ganska onödig, och efterbliven. Vadå ska man bara adda nån där och sen så undrar ju den andra man addat vem i helvete man är? Ja, det är därför man har den tråden? :_ Jag kommer skämmas som fan då............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Läs i Gamertag tråden och adda alla där, tycker denna tråden är ganska onödig, och efterbliven. Vadå ska man bara adda nån där och sen så undrar ju den andra man addat vem i helvete man är? Ja, det är därför man har den tråden? :_ Jag kommer skämmas som fan då............. vadå så du skäms inte när du skapar en egen tråd och addar främlingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 men då vet dem ju att jag addar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.