VAZE Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Min mic har slutat fungera, jag brukar snacka med mina kompisar på skype men nu så säger de att de inte hör mig. Jag har provat skypes ljud test och då hör jag inte mig själv heller. Jag har på min mic har dubbelkollat det så vet någon hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Något kan ju ha gått sönder, helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 dra i och ur sladden till micen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Inget är sönder det måste vara någon inställning i datorn, det konstiga är att min mikrofon spelar in ljud från datorn (t.ex. spotify). Ingen som vet hur man fixar det stör mig verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Det är sterio mix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Det är sterio mix. Och vet du hur man kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Gå in på ljudinställningar på datorn och stäng av/på det. Annars. Uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Gå in på ljudinställningar på datorn och stäng av/på det. Annars. Uppdatera drivrutinerna. Vart på ljudinställningar kan jag stänga av det? (har vista) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Kontrollpanelen > Sound Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Hittar inget där om ''stereo mix'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.