Viruz256 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 Hej, Jag har precis formaterat om min dator, och får inget ljud på den nu. Det står att drivrutinerna inte fungerar som dom ska. Jag har testat och ladda ner ett program som kolla vilka drivrutiner som är gamla/inte funkar, men det kommer inte upp där. Jag har testat installera om drivrutinerna, men det funkar fortfarande inte. Vet inte vad jag ska göra nu, börjar bli lite irriterande att inte ha ljud på datorn. Tacksam för all hjälp jag får :) Kan även tillägga att jag inte fick rätt på drivrutinerna till nätverkskortet, så jag fick köpa nytt kort. Citera
Viruz256 Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2010 Det är inbyggt i moderkortet. Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 Har nästan haft samma problem :( Citera
Viruz256 Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2010 Öppnade datorn och kollade, och det stog Ep-8kda3j på det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.