Gäst nomercy421 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 Hej allihopa! Min kompis har precis skaffat windows seven Och vi undrar hur man får årdning på ljudet, han har ljud fast, det "Prasslar" när han är typ inne på... spotfy, youtube och musik fil. Vi har testat allting om det inte finns något mer? Vi har installerat updateringar och drivrutiner. Vi är tacksamma för svar :) Citera
WASD Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) Har du installerat windows 7 nu istället http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_post_icons/icon2.gif Vad var det för fel med XP som jag nyss hjälpte dig fixa grafikdrivtuniner till? Om du har rätt drivrutiner denna gången är det antagligen ännu en bug i W7. Redigerat 7 Februari 2010 av WASD Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) Nej det är min kompis som har fått windows seven.. Jag har Windows Xp Men jag behöver svar snabbt!!! Redigerat 7 Februari 2010 av nomercy421 Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 vilket ljudkort Vet inte, Står inte i Enhets hanteraren heller :( Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Skrivet 9 Februari 2010 Tryck på start, gå till kör skriv in: dxdiag gå till fliken ljud, sen kan han kolla vilket ljudkort han har. Citera
Link1 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Skrivet 17 Februari 2010 står det inte i enhetshanteraren är det någon drivrutin som inte är installerad Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.