Chilla Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Ute med kompisar, kompisarna känner tjejen och jag introducerar mig, sen kanske man träffas igen när man är ute och så vidare. Det skulle också vara kul att träffa en i skolan. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 försenad till jobbet/skolan, sedan ser man en ny kvinna där med brunt hår B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Byt namn på tråden till "Vad för situation runkar ni till?" efter det där inlägget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Skulle vilja träffa någon i en affär eller skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 JÄGERS FOR LIFE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 När jag sitter och bajsar på toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 JÄGERS FOR LIFE!!!Skojar du eller? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakankakan Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 (redigerat) egentligen spelar det väl inte så stor roll hur man träffas, huvudsaken är väl att man träffas? Klart att man kan ha en idé, men om man slipper vara ensam bara så är ju det tillräckligt. Redigerat 18 Maj 2010 av kakankakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 egentligen spelar det väl inte så stor roll hur man träffas, huvudsaken är väl att man träffas? Klart att man kan ha en idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Valborg... Epic dag att ragga brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 (redigerat) Ha turen att få träffa "den rätta" är nog för mig. Redigerat 1 Maj 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakankakan Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Ha turen att få träffa "den rätta" är nog för mig. Precis! Var alltid redo, det kan hända när_som_helst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.