Northwest Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 Jag har fått ett litet intressant problem,varje gång datorn och skärmen varit avstängda så måste jag byta till det andra uttaget för att få bild och nästa gång byta tillbaka. Detta har blivit lite smått irriterande och min fråga är om någon vet vad som är fel? Citera
KalphiteQ Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 Jag har fått ett litet intressant problem,varje gång datorn och skärmen varit avstängda så måste jag byta till det andra uttaget för att få bild och nästa gång byta tillbaka. Detta har blivit lite smått irriterande och min fråga är om någon vet vad som är fel? Felet sitter antagligen i grafikkortet eller skärmen, men min gissning är ändå grafikkortet. Citera
Northwest Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2010 om jag säger så här. nu sitter den i uttag 1,imorgon när jag startar den måste jag byta till 2,sen nästa dag tillbaka till 1 igen osv. kan det fortfarande vara grafik kortet? Citera
KalphiteQ Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Skrivet 9 Februari 2010 om jag säger så här. nu sitter den i uttag 1,imorgon när jag startar den måste jag byta till 2,sen nästa dag tillbaka till 1 igen osv. kan det fortfarande vara grafik kortet? Ja, tycker du ska testa att uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort först. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.