kratzz17 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Harrier, pavelow, chopper gunner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. aa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Harrier > Pave Low > Chopper Gunner/AC 130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 just nu, harrier, ac-130 och EMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. aa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner! oftast så beror det på dina stats. typ om du har 5 kills och 15 deaths så är det troligt att du får bra saker, om du har tvärt emot så brukar man bara få counter uav och ressuply btw dessa kör jag med predator missile (bytar ibland mot nuke) pave low chopper gunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Respect the Pave Low! Redigerat 21 Februari 2010 av DeathMetal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Random speltyp utom SnD: Pred, Harrier, AC130. SnD: Uav, Pred, Harrier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. aa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner! oftast så beror det på dina stats. typ om du har 5 kills och 15 deaths så är det troligt att du får bra saker, om du har tvärt emot så brukar man bara få counter uav och ressuply btw dessa kör jag med predator missile (bytar ibland mot nuke) pave low chopper gunner Har inget med K/D:n att göra, det är samma drop rates hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. aa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner! oftast så beror det på dina stats. typ om du har 5 kills och 15 deaths så är det troligt att du får bra saker, om du har tvärt emot så brukar man bara få counter uav och ressuply btw dessa kör jag med predator missile (bytar ibland mot nuke) pave low chopper gunner Har inget med K/D:n att göra, det är samma drop rates hela tiden. konstigt, när jag har bra stats får jag bara uav och sånt skit men när jag dör ofta så får jag bra saker :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Pretator, harrier och chopper. palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130. aa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner! oftast så beror det på dina stats. typ om du har 5 kills och 15 deaths så är det troligt att du får bra saker, om du har tvärt emot så brukar man bara få counter uav och ressuply btw dessa kör jag med predator missile (bytar ibland mot nuke) pave low chopper gunner Har inget med K/D:n att göra, det är samma drop rates hela tiden. konstigt, när jag har bra stats får jag bara uav och sånt skit men när jag dör ofta så får jag bra saker :/ Pure luck ;) Kör nästan alltid med UAV, Harrier och Chopper gunner nu. Går jäkligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 ja uav är väldigt underskattad, vanligtvis får jag fler kills om jag använder uav än attack helicopter och harrier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg