Hoppa till innehåll

Säker Sida Att Besttälla Från?


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Har faktiskt köpt ett spel av dem på Tradera för ett tag sen om jag nu minns rätt. Jag betalade med förskottsbetalning och fick spelet 1-2 dagar senare.

Okej, men jag gillar inte förskottbetalning, jag väntar tills de har fixat faktura :)

 

För ett spel på några hundralappar?

 

Ja, jag vill inte riskera något, jag har ju inte precis hög inkomst xD. 200 kr/månad i månadspeng :D.

 

Vad är det du riskerar? oO Att dom snor kortinformationen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har faktiskt köpt ett spel av dem på Tradera för ett tag sen om jag nu minns rätt. Jag betalade med förskottsbetalning och fick spelet 1-2 dagar senare.

Okej, men jag gillar inte förskottbetalning, jag väntar tills de har fixat faktura :)

 

För ett spel på några hundralappar?

Ja, jag vill inte riskera något, jag har ju inte precis hög inkomst xD. 200 kr/månad i månadspeng :D.

 

Vad är det du riskerar? oO Att dom snor kortinformationen?

 

Hej allihopa,

 

Vi har full respekt för att folk inte vill förskottsbetala, som sagt så kommer vi kunna erbjuda faktura inom kort, mot en mindre avgift.

 

Angående kortbetalningar så får vi aldrig tillgång till några kortuppgifter. Det är dessutom 30 dagars fördröjning

innan vi faktiskt fått pengarna till vårat konto. Detta för att kunden skall kunna kräva tillbaka pengarna om oegentligheter skulle uppstått.

 

För de som inte vill betala med kort rekommenderar vi istället direktinbetalning. Man betalar då direkt

genom sin internetbank. Man kan även förskottsbetala direkt till vårat Bankgiro, dock tar det då någon dag

extra innan betalningen registreras och vi kan skicka varorna.

 

Vänliga hälsningar,

 

/Jonas på SpeLLyan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...