Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har faktiskt köpt ett spel av dem på Tradera för ett tag sen om jag nu minns rätt. Jag betalade med förskottsbetalning och fick spelet 1-2 dagar senare. Okej, men jag gillar inte förskottbetalning, jag väntar tills de har fixat faktura :) För ett spel på några hundralappar? Ja, jag vill inte riskera något, jag har ju inte precis hög inkomst xD. 200 kr/månad i månadspeng :D. Vad är det du riskerar? oO Att dom snor kortinformationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpeLLyan Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Har faktiskt köpt ett spel av dem på Tradera för ett tag sen om jag nu minns rätt. Jag betalade med förskottsbetalning och fick spelet 1-2 dagar senare. Okej, men jag gillar inte förskottbetalning, jag väntar tills de har fixat faktura :) För ett spel på några hundralappar? Ja, jag vill inte riskera något, jag har ju inte precis hög inkomst xD. 200 kr/månad i månadspeng :D. Vad är det du riskerar? oO Att dom snor kortinformationen? Hej allihopa, Vi har full respekt för att folk inte vill förskottsbetala, som sagt så kommer vi kunna erbjuda faktura inom kort, mot en mindre avgift. Angående kortbetalningar så får vi aldrig tillgång till några kortuppgifter. Det är dessutom 30 dagars fördröjning innan vi faktiskt fått pengarna till vårat konto. Detta för att kunden skall kunna kräva tillbaka pengarna om oegentligheter skulle uppstått. För de som inte vill betala med kort rekommenderar vi istället direktinbetalning. Man betalar då direkt genom sin internetbank. Man kan även förskottsbetala direkt till vårat Bankgiro, dock tar det då någon dag extra innan betalningen registreras och vi kan skicka varorna. Vänliga hälsningar, /Jonas på SpeLLyan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.