swagzter Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) Jag kollade runt lite på nätet och hittade detta lilla underbara program. Game booster stänger ner alla onödiga tjänster som är igång på din dator, och lämnar endast kvar de som behövs vid spelande. Tro det eller ej, men detta program fick många av mina spel att rulla på riktigt bra. Som t.ex Borderlands eller AVP 3 demo, som laggade extremt på full upplösning, laggar inte ett dugg med detta program på. Så jag rekommenderar att ge programmet ett test för att få dina spel att rulla på bättre. Mycket bättre! http://www.iobit.com/gamebooster.html Redigerat 9 Februari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Verkar nice. Ska testas vid ett senare tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Det har jag, märks inte jättestor skillnad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Den hjälper inte så mycket om man redan har en "ren" dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 låter nästan för bra för att vara sant, men jag ska prova :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Fungerar bara ifall man har massor av krävande processer igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Fungerar bra, Inget lagg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Någon som kan packa ihop i .rar format och ladda upp på någon sida som du sedan länkar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Någon som kan packa ihop i .rar format och ladda upp på någon sida som du sedan länkar till? http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamebooster.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Det är nog som Garone och Kalphan säger att det är ganska onödigt om man inte har uppe massa bakgrundsprocesser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.