Sidney Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Tänkte beställa en ny hårddisk idag (till mitt Ps3). Eftersom ni här är kunniga om datorer (hårddiskar :) ) tänkte jag ställa en enkel fråga. Vilket märke på hårddiskar är att rekommendera och vilket märke ska man undvika? Står mellan: Samsung Seagate Momentus Western Digital Scorpio Blue Hitatchi Travelstar Alla finns i lager förutom Western Digital Scorpio Blue. Är det värt att vänta på Western Digital Scorpio Blue eller fungerar de andra lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Det enda jag vill säga är att skit i Seagate över huvudtaget. De är så krångliga att ha å göra med om man försöker använda dem med konsoller, spelar ingen roll om det är PS3, Wii eller Xbox. (Säger detta av egen erfarenhet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Okej. Vad för problem pratar du om? Det är ofta Seagate som sitter i Ps3 enheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Har aldrig haft problem med Seagate och jag har haft ganska många Seagate's, har dock hört att 11 serien inte va helt problemfri. Skulle satsat på Samsung eller Seagate ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 11 serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Samsung tycker jag du ska satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Okej. Vad för problem pratar du om? Det är ofta Seagate som sitter i Ps3 enheter.Det som sitter i PS3an är ju programmerat för att funka för den, det räknas inte. Det finns många problem med Seagate. För mig så är det att jag inte kan ha hårddisken på samtidigt som jag startar konsollen för då hittar den inte hårddisken, jag MÅSTE verkligen starta den efter konsollen. -.- Det händer bara med konsollerna, inte med datorn. Jag hade sagt att du ska satsa på en Samsung, eller vänta på Western Digital. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 11 serien? Nej, det är 6 serien, 3-4 år gammal :o Nu är det 12 serien som gäller och den är helt klart bra, inga problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Western Digital utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Samsung tycker jag du ska köra på, det har jag gjort genom alla år och krånglar nästan aldrig, låter inte så mycket också. Redigerat 12 Februari 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) va? skrev du fel eller var du ironisk? :P Redigerat 12 Februari 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Western Digital ftw! Har en sådan disk på 1 tb SUPER nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.